Julafton!
Nu blir det att jobba lite grann, på julafton. Men det handlar bara om en timma så det är ju lugnt. Ska hjälpa älskligen men lite saker osv. Sen blir det att fara över till honeys mamma och pappa och säga hej och sen så måste ju Joyce så sin julklapp :-) Sen ska jag dra till min lille mamma.
Vi ska göra så iår att vi ska öppna ett paket i timmen, det kommer förmodligen att driva mina två bröder till vansinne, haha. Sen ska vi spela nått julspel som jag inte riktigt fattar hur man ska göra, vi ska spela om olika julklappar. Får se hur det går!

Sent ikväll så ska jag på den hemska kyrkogården och fota, det är förmodligen jätte fint där ikväll. Alla har vart och tänt på gravarna, hoppas det inte är så kallt bara.

Igår var jag i Umeå med mamma och Pelle, jag köpte äntligen mina shoes som jag ville ha, hihi :-D Och det bästa av allt så har min faster, hennes tjej och farmor kommit upp till Norrland så jag fick träffa dom igår. Känns som att jag inte ha träffat min faster på evigheter så det var riktigt skoj att få träffa dom en liten stund :-D Tack så hemskt mkt för jackan!




Ska ni gör något speciellt idag på julafton? Dela med er o berätta.. :-)


Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Låter som att du har en riktigt bra julafton!

Jag har firat hemma med min mamma, mormor och morbror.

Vi har delat julklappar, sett på film och myst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback