happy birthday
I måndags fyllde brorsan år, Jens. Han fyllde 12 år. Grattis!

Jag har ju allt planerat som vanligt så i söndag funderade jag på att dra in dagen feter till Umeå och handla en födelsedags present åt honom och passa på att köpa en present till min andra bror som som bara fyller år en månad efter, samma dag som jag :-)

Jens ville ju ah en datamus, och det var ju en speciell. Den fanns inte på Elgiganten så kag fick ju åka runt halva stan för att hitta åt en annan. Den vart dyrare en min limit som jag hade. De vart inte den han ville han men en liknande men han verkade då ha blivit glad ändå :-)

Jennie var så snäll och följde med mig ner på stan och överallt jag skulle. Det var roligt och få tillbringa lite tid med henne och hitta på nått.. :-)


f o t o g r a f e r i n g
Jag ah velat fara ut och fota hur länge som helst. Det ser ju så fint ute nu när snön ligger på trädena. Men då skare ju så klart aldrig vara fint väder, bara mulet och jävligt. och när det väl är fint ute då ska man naturligtvis jobba.
Men jag for ut ändå igår, nån ahde ju ramlat av lite grann från träderna så de va ju inte lika fint och fick inte dom bilderna jag riktigt ville ha men jag kan ju kanske visa dom sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback