19 left to christmas
Jag längtar så oerhört mkt till julafton alltså. I år ska vi vara hemma för först gången på 12 år. Längtar till att bara få sitta hemma med mamma, Pelle, Robin o Jens och bara ta det lungt. Att bara få vara med familjen, så jävla skönt alltså! Det är de jag längtar till.

Grannen kom precis ner och gav oss lussebullar som hon nyss hade bakat, hur snällt var inte det då?

Det blev ingen barn fotning i dag, hmm. Ikväll ska man väl dra förbi min söta momor o hämta sylt som hon har gjort till Cardan, dra till Cardans pappa så han får kolla på bilarna vi har tittat ut. Jag vill ha en ny biiiiiil! Just nu får jag bara köra runt i mammas bil och den går skit dåligt. Min bishi gick ju hårdare! Sen blire väl fotning och film med nöten Gojj!

Kommentarer
Postat av: LilGryn!

Förlåt att d inte blev av idag.. det vart så knasigt. Mikael hann bli trött innan Emilia kommit hit och sen skulle han sussa. Sen hann d bli mörkt..:(.. men vi får väl hoppas att det går nån annan dag..!=) Kram påre!

Postat av: Lina

fiiixa bloggen i explorer.. =)

2008-12-08 @ 22:36:29
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback