Värdelösa skämt
Aminal Planet - The Planets funniest animals, kille som är med i programmet och drar sina "roliga" skämt. Dom är ju så värdelös så de är ju inte sant. Man bli ju bara irriterad utav och kolla på de. De skulle vara hundra gånger roligare om han höll igen. Han förstör som de roliga i filmerna som visas.

Aja, nu ska vi väl snart ta och äta lite mat. Spagetti Carbonara :-) Sen ska väl lille Ice få sin mat också.
Vi har tänkt och sälja vära bilarna nu, de är som inte så värt för Honey och ha en bil när han aldrig kör den, han får som för de mesta stå och betala skatt, försäkringar och skit för den bara. Så då säljer vi båda och köper oss en nyare finare bil :-) Någon som är sugen på en Mitsubishi Galant GLSi- 92? Hihi! Jag vill ha en Audi! haha.. En A4:a eller A6:a :-)
Hoppas man får dom sålda fort så man hinner köpa sig en bil innan de blir kallare här, blir jobbigt och åka buss in till Umeå dom gångerna man kommer måsta vara där.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ville också ha en audi a4 förr, innan jag skaffade massa barn dvs =P



En annan på tv som drar kassa skämt hela tiden är den där killen som snackar innan och mellan programmen på kanal 6, jag tål honom inte! Han i Americas funniest homevideos är heller ingen stjärna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback