Shopping
Jag som hoppades på att jag skulle få ut stor lönen men de vart inte mycket alls men det var iaf någonting man kunde fara och handla för. Som vanligt när man inte har pengar så hittar man hur mycket som helst man vill ha, sen när man har pengar då hittar man ingenting. Det är så jävla störande, haha.

Åkte iaf till Umeå idag med
Gojj och Jennie. Riktigt trevligt! Hittade lite smått och gott. Pärlörhängen, en halsduk, sånna där hårkontroll tabletter (Läste i någon blogg att de skulle vara bra) och så klart lite hårfärg så nu har jag tvingat lille mamma att färga mitt hår innan hon drar på tjejmilen och lite annat.
Handlade inte så mycket men då vare ju så att jag fick ju inte så mycket pengar då. Sen har jag en tendens att spendera hur mycket pengar som helst bara på ätbart, köpte faktiskt jumbo kräftor så man käka med lille Gryn skom kommer hem ihelgen :-)



Det blev till att tröst köpa sig ett par Puma mjukisbyxor eftersom jag inte hittade min WCT tröja som jag så jävla gärna ville ha :-( Får nog ta och beställa den på internet istället för dom av slut i hela stan. Buhu! Och vill så gärna ha en grön! haha!

När vi skulle hem så följde lille Martin med oss till Bjurholm, han undra om vi hade köpt nå mutt byxor. Hmm? Fattade inte riktigt va de var han menade. Men då kom jag på från ingenstans att jag skulle ville ha en tuta på bilen som skrek "MUTTA MUTTA MUTTA!" Varje gång man tutade, hur fult och skoj skulle inte de vara?



Det känns som att vi har svikit dig, men vi hade inget annat val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback