Kräft brudischar
Imorgon blir det till att käka kräftor med Gojj & Gryn! Trevligt trevligt! :-) Roligt att få hitta på något när lille Gryn är här, inte ofta man får träffa henne. Hon bor ju så långt bort nu.
Hade tänkt käka kräftor med mamma men den korven for till Stockholm igår och där ska hon vara till på söndag, hon ska ju fara på tjejmilen. Min söta tönt mamma :-)

Lite onödigt vetan då också... Jag har vart så duktig idag att jag ha städat, en klapp på huvudet åt mig! Jag och älskling åkte in till Vännäs senare för att handlat för de är värdelöst här i Bjurholm. När man kommer tillbaka så ha de vart en olycka i korset på 92:an.. Igen! Det är alltid en olycka där. Kan inte förstå att folk inte se när de kommer en bil upp i från Ume hållet?


Kommentarer
Postat av: Lina

Nej det händer ju verkligen hela tiden... snart får de väl sätta upp trafikljus där eller något.. som det är nu fungerar det ju då inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback