Blåbärsplockning - Jävla thailändare!
Jag, Gojj & Jennie ha vart så duktiga idag att vi har vart och plockat blåbär. Men de var då inte de lättaste att hitta åt dom där rackarns blåbären. Första stället vi for på så var de totalt rensat, inte ett ändå stackars blåbär. Thailändarna är ju galna! Sen hittade vi ett super ställe så vi fick lite grann, jag kanske plockade 1kg.
Plockade de faktiskt till Honey så han kunde göra sig en paj, han som älskar de så himla mkt. Usch vad snäll jag är!


På dåligt humör är man, yr och jävligt.. Aja! Hade tänkt vara vaken hela natten så man skulle få till en dyngsrytmen men så som de känns nu så äre nog bäst att låta bli. Kommer nog vara en jävla satkärring om jag ska vara vaken så länge.


March Against Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback