Solen tittar fram
Lättnad är ordet.
Det känns så bra sen igår, eller jag vet inte riktigt. Det känns då inte dåligt
heller, är väl i chock fortfarande sen igår.
Jag ha velat prata med dig så länge och det finns mycket som jag har velat
säga, men som sagt när man är nervös så blir det lite fel det man säger och
man glömmer bort vissa saker man hade velat säga men jag tror det mesta
kom ut igår, även om det kanske inte sas så mycket så gjorde det iaf skillnad.
Jag tror vi båda vart nöjda. Igår vart allt bra känns det nästan som.

"... Hon behandlar mig verkligen som en människa."


Lättnad, saker och ting faller på plats och man oroar sig inte längre för framtiden,
så känns det! Tack och förlåt vill jag säga, det känns bra och ha dig tillbaka eller
vad man ska säga. Jag har mått seriöst psykiskt dåligt över de som hände, man
vill ju att alla ska vara nöjda och glada men det kan inte alltid bli så.
Efter två år har vi rett ut lite saker än vad allt annat skit snack runt omkring
säger, personer som lägger sig i och uttrycker som om saker som dom inte ens
har med och göra. Folk lade skulden på mig, det var jag som var boven i dramat
enligt deras åsikt, det sitter fortfarande kvar. Men dom kan slänga sig i väggen.

Ingen kanske fattar vad jag skriver eller menar, det känns som man inte ens
fattar själv vad man skriver, haha... men vad spelar det för roll för JAG är nöjd!
Du är en sån person som verkligen spelar en stor roll som vän, i


punkt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback