Påsklovet
Ja nu var det länge sen man skrev något, ha vart så mkt annat på G.

Ja vad gjorde jag på lovet då? Oftast brukar man inte ha något att göra brukar nästan vara trist men jag tycker det här lovet var då helt okej! Det känns om att jag har gjort hur mycket som helst men nu när jag tänker efter är det som jag minns ingenting.. Hmm.


F o t o P r o m e n a d
Joyce, min vän haha. Älsklingen var och jobbade och alla andra var borta eller gjorde något annat så jag for förbi älsklingen mamma och tog med Joyce ut på en promenad. Hon vart ju hel äggad på att hon skulle åka bil.
Vi åkte till älven och lämnade bilen där uppe vid vägen och skulle gå ner mot älven. Och där sitter Johan, Krille, Dan och Erik och solar i snön. Haha! När jag släppte lös Joyce så hoppade hon runt som fan och skuttade. Helt överlycklig! Tog med mig kameran så jag skulle fota lite, jag försökte fota Joyce flera ggr men hon kan ju som inte sitta still så det vart lite svårt. Fick väl nån bild, jag lägger upp dom senare.



När vi kommer ner till älven så hör jag ett par skotrar som kommer. Jag kopplar fast Joyce i kopplet och dom åker förbi och iväg. Vi springer unt på älven och leker och har oss, sen hör jag dom igen och jag hinner inte kopplat fast henne. Hon springer som en tok mot den första skotern och är hel kaxig och skäller som fan, den kör iväg. Sen kommer den andra. Han verkade hel förstörd hur mycket och skällde och han vågade inte köra. Lite man får skämmas kanske och jag fick fan inte fast henne.


M i d d a g m e d t j e j e r n a
På fredagen å svart det middag och det vart inte vilken middag som helst utan thai mat vart de. Gojjs mamma fick röra ihop någon mat åt oss. Tre rätters middag vart de, bläckfisk, nudel grejs och grillspett. Super gott!
Nästa gång ska jag fan ha [kau patt] som jag ha lärt mig att de uttalas. Jag tycker de är skit gott och Gojj tycker jag är tråkigt, hon den lyx fan som får go mat varje gång hon kommer hem till Bjurholm. Usch på dig!




Papaya dansen! Nu kan Las Ketchup slänga sig i väggen med sin dans (som de redan ha gjort för länge sen). Nr är papaya dansen här, lite små ful dans. Vi stod och försökte lära oss den sen så blev det papaya dansen lite nu och då, Erika skämdes när jag och Gojj skulle fula oss och köra den ute på bron när vi stod och rökte, hon vart inte alls på.

Sen vart det att spela lite Wii, dricka lite öl och snacka lite bajs. Riktigt trevligt! Sen vart de på tal om att fara och kolla in mongo Rickards fest. Nog för att vi hade hört att det sög som fan där men Dorfen var där och jag hade lovat honom att kommaförbi och säga hej.
När vi kommer dit så sätter jag mig och pratar lite med Dorfen, värst vad det är så ser jag en liten tjej i 14 års åldern som försöker hoppa ut genom balkonen som ligger på andra våningen men en kille stoppar henne. Det blir lite rörelse i lägenheten så jag går ut och letar Gojj och Erika. Då står dom fula jävlarna där.. "Hoppa, hoppa, DO IT!" Hahah!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men ingen ursäkt är bra nog att gå på en sådan fest =P
Ja vilken lyx att ha en mamma som är som en thairestaurang, blir avis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback