Ny klippt
image322image323

Ja då har man varit och klippt sig då! Var och klippte mig på
Blablabla i fredags
känner mig väl nöjd, fast de kändes så hemskt och se allt mig långa här ligga
där på golvet, fast nångång måste de ju bort hehe. Sen ser man ju sådär lagomt
glad ut på bilderna också, ser ut som 19 svåra år. Haha!

Måste väl fara och rakpermanenta mitt här snart också, fast de finns inga pengar
till de just nu. Har ju världens äckligaste prinsess lockar när man ha duschat.
Alla säger bara... "Ååååhhh vad fint här du har, ska vi inte byta!" eller "Du ska ska
vara glad för att du har så fint och lockigt hår, vissa här måste ju betala för att
få fina lockar.
" Usch säger jag, har man lockigt hår vill man ha rakt och
tvärtom, ibland. Man kan inte vara nöjd med det man har, haha.

image324
Den tiden där mina lockar blev till ett afro

Kommer ihåg att när jag var runt 5-6 år så stod jag framför spegel och slet i mitt
vita afro och försökte få det rakt. "Ahhh, jag vill ha raaaakt hår!"
Ja, man är ju som man vart!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blev jättefint =)
Emma klagar också på hennes lockar hela tiden och plattar det med tång men jag tycker mitt raka hår är supertråkigt!

Postat av: Anonym

sötis =)

2008-05-01 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback