Hjälp mig hitta låten!
Jag blir seriöst tokig!
Jag tror jag har försökt hitta den här låten hur länge som helst. Det störda är att jag kommer inte ihåg vad låten heter riktigt eller hur den går me jag kommer ihåg musik videon osv.

Det går något med "Im standing here on the outside, looking in on the outside..." eller "Im standing here on the inside, looking out on the outside...". Någonting med "Wall" också kanske för i musikvideon så står det en lite mullig, skallig kille och sjunger och grejar vid ett stort staket som är kanske 2-3 meter högt. Det är en lugn hårdrocks aktig låt, spelar gitarr gör han nog också. Hel skön! Den gick då på Z tv tror jag för kanske.. jaa.. vad ska det vara 5-7 år sen?
Jag har googlat, jag har kollar runt på youtube och försökt kolla efter texten på letssingit.com men ingen lycka.
Jag vill så jävla gärna få tag på låten! Hjälp mig! hahah!

Kommentarer
Postat av: Jessica hallén

öjj, de ä ju Staind - Outside.. ;)

2008-04-10 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback