Fina flickor fiser smultron... Men inte vi

Gojj säger:

Therese hur många gånger haru skitit idag?

Lil'Grynet säger:

haha!

tessalisa säger:

va fan äre nu då

Gojj säger:

nä men svara då!!

Lil'Grynet säger:

haha

tessalisa säger:

bajs off

Gojj säger:

vinner jag om jag har skitit 3 grr idag?

tessalisa säger:

nu börjar du bli läskig, du är intresserad av mitt doodie

Lil'Grynet säger:

haha!

Lil'Grynet säger:

men snuskas!

Lil'Grynet säger:

haha är du dåli i magen lr?

Gojj säger:

HAHAHAHAH

Gojj säger:

erika du då?

tessalisa säger:

"Är det bara under 1 tsk så är det fortfarande en fis!"

Gojj säger:

men jag lovar de var inte bara en tesked

Lil'Grynet säger:

haha! men hallå ja har suttit och pruttat gaalet här hemma.. haha

Gojj säger:

usch om du räknarn 1 tesked som en prutt vill jag inte veta hur dina trosor ser ut

Lil'Grynet säger:

haha! så jävla fuult

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

jaa men prutta räknas inte erika!

tessalisa säger:

då ha hon inte gjort något på en vecka

Gojj säger:

Jävlar vad vi ska spränga ditt dass imorgon tess om vi ska käka thai mat

Gojj säger:

vaa? inte skita på 1 vecka då har man problem

Lil'Grynet säger:

haha!.. men jag sket faktiskt senast igår..

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

sket du mkt?

Gojj säger:

hahahahahahahahahaha

Lil'Grynet säger:

haha!!!!!!!

Lil'Grynet säger:

djaa!


  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Gojj säger:

jmen hallå tess vad ska du dricka imorgon?

tessalisa säger:

bud

tessalisa säger:

ni då?

Gojj säger:

varför ska du jobba, jag vill ju leka

tessalisa säger:

varför är inte du och jobbar idag?

Gojj säger:

åbro 7.3

Gojj säger:

jag har ju slutat

tessalisa säger:

uuuh

Gojj säger:

nää dem är inte uhh

tessalisa säger:

vad ska du dricka erika?

Lil'Grynet säger:

Jag ska ha Bright Brew

Gojj säger:

erika får dricka pink

Lil'Grynet säger:

Spendrups..

Gojj säger:

jag kan ta med mej från jobbet

Lil'Grynet säger:

haha men GOjj! håll dig till din avföring du! haha

Gojj säger:

hahaahahha men nää erika nu va du allt snuskig

Lil'Grynet säger:

men fy faan.. haha! ta pinkpåsen av gamlingarna med kateter

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

blää, okey nu pratar vi inte mer om mitt jobb



  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Lil'Grynet säger:

ja måste gå o bajsa snart..

tessalisa säger:

du ska sitta inne erika och bli frisk

tessalisa säger:

haha

Lil'Grynet säger:

haha!

Lil'Grynet säger:

jasså du tyck d..

Gojj säger:

jag känner också att de trycker i tarmen

Lil'Grynet säger:

haha!

tessalisa säger:

det smittar av sig

Lil'Grynet säger:

ahaha ska vi gå o klämma!

Lil'Grynet säger:

haha! är du bajsnödig me TeZzan!

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

jaa så tävlar vi vem som vinner?

Gojj säger:

jag kan skicka ett mms till dej sen erika

tessalisa säger:

det vara bara en rputt

Lil'Grynet säger:

haha! men herreminge

Lil'Grynet säger:

ghaha

Lil'Grynet säger:

men snygg,, haha

Gojj säger:

neeej tess sket ner sej

Lil'Grynet säger:

haha

tessalisa säger:

vill du cokså följa med erika till vännäs?

Lil'Grynet säger:

ja skrattar av stolen snart..



  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Lil'Grynet säger:

nej ja vet inte..

Lil'Grynet säger:

haha

Lil'Grynet säger:

mamma kanske blir arg då!

Gojj säger:

men erika då fåru inte bajsa i bilen

Lil'Grynet säger:

neeej!!!!

Lil'Grynet säger:

bara lite!

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

då bajsa jag mkt, vi tar tess bil de blir bra

Gojj säger:

hahaha

tessalisa säger:

du kan ta *anonym* gamla plats

tessalisa säger:

hahahhah

Lil'Grynet säger:

hahah!

Gojj säger:

hahahha jag tänkte just på de

Lil'Grynet säger:

haha! men urk! haha

tessalisa säger:

men fan och de luktar lika jävligt

Gojj säger:

jaa men ska vi fara eller inte era bajsa?

Gojj säger:

bajsar+

tessalisa säger:

ja jag vill då fara

Lil'Grynet säger:

ja måste bajsa nu innan det kommer i brallan

Gojj säger:

hahahahhahaha

Lil'Grynet säger:

ja har oxå lust men.. ah..

tessalisa säger:

sätt en propp i håle!




  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Lil'Grynet säger:

men ja måste bajsa nu!

Gojj säger:

hur sparar man en konversation jag vill spara den här

Lil'Grynet säger:

näää!

Lil'Grynet säger:

det gör du inte!

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

johooo

tessalisa säger:

spara i ett doc bara

Lil'Grynet säger:

då få man ju skämmes!

Lil'Grynet säger:

NEJ!!! TeZz va tysty

Gojj säger:

hur gör man då tesS?

Lil'Grynet säger:

haha

Lil'Grynet säger:

näää tyst! haha

tessalisa säger:

kopiera?

Lil'Grynet säger:

nääääääääääääääääääääää

Lil'Grynet säger:

haha

Lil'Grynet säger:

VEM FAN SKA DU VISA FÖR!!!

Gojj säger:

grynet gå och skit du

Lil'Grynet säger:

haha

tessalisa säger:

haha skulle inte du gå och bajsa erika?

Lil'Grynet säger:

ja nu går jag.. bye!

Lil'Grynet säger:

shitbreak!

Lil'Grynet säger:

haha

 

Lil'Grynet har lämnat konversationen.

 

tessalisa säger:

Ta med dig en mick in på toan så för höra hur dte går för dig



  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



tessalisa säger:

brb

tessalisa säger:

måste prov poopa också

Gojj säger:

jag också!

Gojj säger:

det gick inte

Lil'Grynet säger:

Ja hur blir det nudÅ?

tessalisa säger:

ajag ska jobba en stund sen far vi

tessalisa säger:

usch, nu bränns de i röven'

Lil'Grynet säger:

haha! men usch!

Lil'Grynet säger:

haha



  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Gojj säger:

men åhh ni vela ju som några hönor

Lil'Grynet säger:

tänk om ja blir mer sjuk imorn..

tessalisa säger:

du och dina löss eller+

Gojj säger:

dra åt helvete therese

Gojj säger:

nää men ta en whisky

Gojj säger:

hört de är bra

Lil'Grynet säger:

haha!

Lil'Grynet säger:

du och dina löss..

Gojj säger:

haa sket alla nu?

Lil'Grynet säger:

haaaaa...

Lil'Grynet säger:

jag har bajsat..

Lil'Grynet säger:

quickpoo!

Lil'Grynet säger:

haha

Gojj säger:

inte jag, de kom inget


 


 

Förlåt E, men jag var fan bara tvungen att lägga in det här! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback