En kväll med smultron fisarna
Ja i fredags stannade jag i Umeå för första gången på 2 år, annars
brukar jag åka raka vägen hem till Bjurholm.

Jagg undrade om jag ville stanna med hon och Fjuff och ha en liten tjej
kväll, käka lite ost bricka åså. Så jag stannade! Vi var till och med så vuxna
att vi satte oss och drack vin, haha. Men det var gott!

Så det var smultron fisarna, jag och Carola. Vi spelade nåt spel där man får
ett namn på en artist och man ska sjunga el kåt så de andra kan lista ut vem
det är, och det sög jag på så mycket jävulst, haha. Kotten och Carola vann.
Senare bar det iväg till Pipes. Första gången jag är ute på krogen till och med,
och jag är 19 år. Ojoj. Men dte var ju trevligt! Sen när krogen stängde så träffade
vi på Isak, så det var ju roligt och få träffa honom.

Runt 07.00 tiden så tog man sig isängen. Man kände sig lite sliten dagen
efter hehe...



Psst! Förbannelsen har släppt nu, så nu hör jag hur bar som helst!
Det var tydligen någon som ville straffa min bara för en dag, och tro
mig, det funkade! Jag hörde mycket mycket bättre senare på kvällen, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback