Dagens feta jävla USCH
Idag ha inte vart en riktigt bra dag.
Blir så irriterad på folk som vägrar ta in det man säger och vågrar fatta. Är det så jag känner, ser det och upplever det så kan ingen säga att man har fel för det är som sagt så jag känner det, varför skulle man ljuga om något sånt?
Man kan inte få någon tillfällig hjälp heller när man som mest behöver det för nej då är man för ung!.. Även nästan om man står på sina knän och ber om hjälp. Jag sitter knappast uppe i 30 timmar eller skippar skolan för att det är skoj, skulle inte tro det. Bara för att alla verkar sova så himla perfekt och mår så betyder de inte att alla gör de, skaffa er större vyer.

"
Ibland får jag den känslan av en flytande form av vassa
knivar som sköljer rakt igenom min kropp och själ."

Jag försöker vara duktig just nu och försöker jobba men jag får bara en obehalig känsla i kroppen hela tiden som stör mitt arbete som gör att jag inte kan jobba. Har så jävla mycket som måste vara gjort.
Om ungefär 7 veckor, den 23 maj, så sätts betygen. Jag har ungefär 6-7 ämnen att jobba igen. Stressad? Va tror du?! Och vissa saker gör det inte bättre... Jaja, nu har jag väl klagat färdigt.


Jag vill ha en mat-och-sov-klocka som skalman.

Kommentarer
Postat av: Måns

Nee du syster yster tycker du ska be om starkare medecin jag så du somnar;) hoppas allt är bra annars.. hälsa cardan..

2008-04-09 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback