Watch out!
*Skrikande bil däck*... I lördags höllman på att krocka också.
Jag och Erika kom nyss från Vännäs och när vi kommer till
Penglunds så..

-Här brukar jag alltid träffa på rävar som springer över vägen.

Rätt var det är så möter vi en buss, dubbel däckare, man ser inte
så mkt vad som är framför bilen, tror det var lite dimmigt också.
Erika ger något ljud ifrån sig och pekar framför bilen då är det ett
rådjur mitt framför bilen och jag bromsar, den springer över sen
kommer det en till som håller på att springa rakt in i bilen.
Man såg ingenting. Såg ytterst lite av konturer av några öron, som
tur så vart de då ingen krock.


I helgen så har man fått spendera lite tid med Erika som man nästan
aldrig får träffa för hon har fullt upp med sin underbart söta son Micke!
Har fått leka lite granna med söt ungen också, han är en riktig liten
charmör alltid! :-)



Fotografiskbild idag! Idag skulle vi göra en panorma bild på 360 grader.
Det går lite si sådär och få ihop det, det set ganska konstigt ut å vissa ställen
men det ska gå att manipulera bort!
Sofie gick lös med kameran idag och fotade nästan varje rörelse jag gjorde
haha.. Kom nyss hem från henne nyss också, nu ska man väl ta och kolla
på en film och sen försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback