Trasig
Jag börjar bli som min mor, trasig. Hon har fel på bäckena som jag verkar
ha fått nu cokså. Ha haft det smått några ggr och idag har det hållit i hela
kvällen typ. Trodde det vart tanter på 35+ på som bara kunde få sånt men
här kommer jag och är 18 år och ha fått det, känns ju himla bra.


Jag tog klart den roligaste bilden idag på praktiken. Det är ju som
Halloween snart så vi skulle fota hundar i halloween hattar.
Jag trodde det bara var Solo som kunde ge konstiga miner när man
tog fran kameran.......

image206

...... men det finns tydligen dom som nästan är snäppet värre tydligen.


Fredag imorgon, eller lättare sagt idag. Känns riktigt härligt eller både och.
Ska ha prov i samhällskunskap imorgon, stoort minus.
Ska träffa en tjej på en reklam byrå imorgon för att höra om jag skulle
kunna få en praktikplats där, ett plus. MEEEEN min lärare i filosofin
säger att jag kommer få frånvaro om jag far dit, det handlar typ om 30
minuter som jag ska få träffa henne? Hmm..

Lov nästa vecka och det känns så otroligt bra! En hel vecka utan skolan, utan
några uppgifter att jobba igen, slippa behöva kliva upp tidigt osv. Härligt!
Undra vad man ska hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback