Slut betyg
Nu ska jag försöka jobba som ett cp innan den 12:e. Måste göra klart
två ämnen innan fredag annars kommer jag inte få något slut betyg eller
betyg nåt utav ämnena engelska och svenska.
Och nu kommer vi att köra igång med guiden också, samma vecka som
man ska försöka att jobba som ett cp. Känns ju verkligen bra.
Jag kommer att ha dubbelt så mycket att göra. Förbannat!
Det känns förbannat drygt, nästan så man får en fet ångestattack av att
bara tänka på det.



Bra skit!


4 Okt - Kanelbullens dag

Japp kanelbullen mami fyllde år då, fick käka tårta åså.
Trevligt trevligt :-)


Just nu sitter man och gör en uppgift från Mediakommunikation B, tror
jag då det är iaf? Vi ska göra ett eget reklam häfte, riktigt skoj :-)



Känner du ingen saknad nu när jag
är borta så har du aldrig älskat mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback