LYX
INVITO: Helt klar värd resturang att gå på! Fy fan vilken go mat dom hade.
Men dyrt är det där. Jag följde med Barbro, min låtsas mamma som äger
djuraffären Zoocenter i Umeå och hennes jobbarkompisar dit för att
Royal Canin tror jag det var som bjöd på mat. Vi fick välja precis vad vi ville.
Vi käkade förrätt, varmrätt och dessert. Desserten var bokstavligen gudomlig,
tror jag aldeig har ätit något så gott förut.
Allting gick på 4600:- för 8 personer, iiiinte billigt. Det jag åt gick på strax över
500 kronor tror jag, men helt klart värt pengarna.


Nu kom man nyss hem från Sofie, skulle hjälpa henne med att sätta in klädseln
i hennes nya bil men de verkade hon ha fixat bra själv. Sen vart de till och kika
på TV och snacka massa bajs och käka gotta! Jag som hade tänkt vara duktig
och plugga gick ju inge vidare.


Skola imorgon, har filosofi då.. BLÄ! Fast tror vi ska se på film se det blir ganska
slappt ändå. Vi gör lix ändå inge mkt på lektionerna så haha. Sen ner på stan
och raka vägen hem sen till Bjurhom.
Helgen kommer nog att bestå av pluggande, jobbande, bio och massa gotta.
Saknar mig älskling så mkt!


HAH! Nu har jag fått ett olje element till lägenheten så jag slipper frysa, men den
knäpper och låter som fan när man ska sova. TV är fortfarande cp.. hmpf :-/


Nej nu ska jag försöka plugga sen blir det att se filmen Fröken Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback