Less
Ja nu är jag äntligen klar med alla uppgifter för den här terminen som
jag har fått jobba igen sen jag skolkade så mycket i 2:an. ååååh!
Nästa termin blir det matte och naturkunskap som jag ska jobba
igen, fy fan, två riktigt tråkiga ämnen.

Helgen ha vart kanon, noig för att jag ja kännt kig stressad genom
hela men, skulle ju plugga i helgen men de lämnade jag kvar tills
idag. Det ska vara klart på måndag som det har blvit nu..

    Lördagen så for man kollade på bio med Cardan och Tomas L.
Stardust vart det att kolla på, den var faktiskt bio värd :-) Sen skulle
jag skjutsa iväg nötterna Tomas och Cardan till Rött på berghem
där de satt och tig sig en öl och jag stressade iväg till bowlingen
där jag bowlade med Erika, Måke, Jocke och Taavo eller vad han
nu heter. Jag vann andra ronden! HAH!
Fick inte spela så mkt på första, Erika spelade på den till jag kom
dit till bowlingen, dom började en liten stund före mig. Riktigt trevligt!
Sen bar det ivåg på max där jag vi käkade, och tryckte strips och
varmost som fan! Gotta! haha! Sen hem till Bjruholm..

Idag ha man vart på middag hos Lina och David. Vi käkade nån
taco eller tortilla gratäng, mycket gott var det.

Nu ska jag se på Ugly Betty sen ska man försöka så sig nåfon sömn
så man tar sig upp till den dör förbaskade skolan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback