Jag tror jag har blivit kär!
image204

Jag tror jag bokstavligen blev kär idag på Zoocenter där jag är
och praktiserar. Jag såg klart den sötaste boxern jag någonsin
sett, det var en valp, fast den kanske var lite gammal men söt
och charmig som bara den. JAG VILL HA EN BOXER!

Stora fina ögon och så nyfiken och förbaskat söt hund, man blir
nästan lycklig bara man tänker på den. Nä, min första hund blir
tamme fan en boxer! :-D ... eller en
fransk bulldog, har inte bestämt
mig riktigt haha. Antingen ska hunden vara ide färgerna som är på
bilden eller som den franska bulldogen som jag har länkat till :-)



HAHAH!

Vi satt och pratade förut på min praktik plats om just boxer hundar
och dom snarkar tydligen och lever om med näsan när dom andas
eftersom näsan är så ihop tryckt, haha! Sött :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback