Garfield: A Tail of Two Kitties
image192

Hel bra film, Gustaf är så otroligt cool! haha!
Nu vill jag bara ha en engelsk bulldog ännu mer ssen jag såg filmen.
Den såg så himla fin ut, precis färgerna jag vill ha på den också :-)




Det var det jävligaste vad det regnade och åskade i söndags. Ett tag såg
 jag inte ens när jag var i närheten av Umeå för att det regnade så mycket
eller så höll man på att skita ner sig för att det tvär blixtrade som satan.

Jag och Cardan var coh försökte få en bra bild på åskan, skulle vara riktigt
fränt om man fick det på bild, men de gick inte så bra. Sen var man tvungen
att dra såg mot Umeå för klockan vart så mycket.

Min TV har blivit helt cp sen åskan, eller bilden iaf. Vissa kanaler är mer
korniga än andra. Vissa går inte ens att se på, så jag ah ringt Hasse,
hyresvärden, och se om han kan fixa det åt mig.


4 oktober
Snart fyller min lille mami år också, 41 hela år. Blir till att fara
dit på torsdag och fira henne i Bjurholm :-)



Nu ska man väl ta och sätta sig och kolal på Heroes sen kanske sova, är
väldigt trött må jag lova. Har vart vaken sen 20.00 igår. Så jag kommer att
sova som en stock inatt! Praktik imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback