Födelsedag
Runt 19:00 bar det iväg för mig och honey till min far som fyllde 43 år.
Vi fick en riktigt god tårta, en halloween tårta :-D haha! Älsklingen äter
som inte smörgåstårta så, jag gör det men den andra såg mycket
godare ut. Fick köra pappas nya firma bil också, det är inte en liten
sak de. Känns precis som att man sitter och kör en lastbil.
Jag fick fara ut och prov köra den för andra gången, riktigt fränt.
Skulle nästan lätt ah en sån bil, fast det kändes som att den ville ta upp
hela vägen för att den är så förbannat stor. Det är ju en automat och jag är
van vid manuell så det har blivit ett par tvär nitningar hahah!

image208


Nu har jag nyss hjälpt bror med ett
arbete som han ska ha till skolan i
morgon på något öppet hus tror jag
det var. Han hade kommit på någon
energidryck som skulle heta JORRY
som jag har fått designat.









Nu ska man väl kolla på Dexter och njuta av lovet som man
har nu, Förbannat skönt och få slippa skolan nu ett tag och
sova ut så man inte känner sig så trött och slö hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback