En bomb
Lite irriterad i dag kanske. Satte mig i bilen och skulle köra iväg och
träffa en tjej öfr jag skulle höra om jag fick en praktik plats på hennes
reklambyrå. Jag åker alltid E4 som går mkt fortare än att åka längst ÖK.
Direkt man kommer ut vid vägen så kommer det bilar som fan från E4an.
Åkte dit ändå, nä då har dom ställt en lastbils jävel ivägen, lite irriterad
kanske? Så jag var tvungen att åka via Haga ändå. Liten kö kanske?
Kö ändå från Preem på Haga in till Centrum. Tog en liten genväg så jag tog
min in till stan fortare.

image207

Ringde pappa och frågade va fan som hade hänt, då är det en bil som har
en gastub som läcker. Sprängs den så skulle det flyga splitter 300 meter.




Jag fick praktik platsen iaf! :-D Lite nöjd kanske, känns riktigt roligt att ha
tagit sig in på en reklambyrå, verkar vara ett riktigt bra ställe också.
Hoppas man får lära sig en hel del :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback