Äntligen!
Nu äntligen äre helg, fy fan. Tror jag inte ha pluggat så här mkt som jag
har gjort nui veckan, sist jag pluggade så här mkt var när man tog körkortet.
Riktigt skönt att det är klart nu.. :-)




image195

HÖST
Bilder ifrån en fotografiskbild lektion som jag har fotat







Igår var man ute och åkte runt med Erika och lekte på, det var riktigt skoj.
Ine ofta man får träffa henne. Kanske far ut något idag också, men jag har
fortfarande mkt att jobba. Guiden ska vara klar på söndag, fy fan :-/
Sen så har det kommit in en hel del grejer nu som jag ska gör så det är
bara att sätta igång och jobba jobba jobba!

Igår fick man sluta tidigt igår också på skolan, 14:30, riktigt skönt. Filosofi är
nog inte det roligaste ämnet jag läst direkt fats igår var det riktigt slappt.
Vi skulle se några snuttar från Matrix filmen sen då dog läraren dator så
då fick vi fara hem :-) Då passade jag på att fara och fota efter vägen hem
till Bjurholm från Umeå. Lägger nog in bilderna sen för jag ah glömt
kameran hos mamma :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback