Vill ha den tillbaka
.. Ja usch nu har jag lämnat in min förlovningsring på förminskning och
jag saknar den som fan, haha. Fan det skulle ta 2 ½ vecka innan jag skulle
få tillbaka den. Så den 10 december får jag hämta den! :-)

Tack så mkt för gratulationerna till våran förlovning, alltid kul att
folk grattar en även fast man inte känner vissa :-)


Ett steg närmare

Jag boksavligen HATAR att redovisa innför klassen, det finns fan inget värre.
Sen när man ha en sån klass som är ganska så jävla duktig på att bedömma
så gör ju saken ännu mindre roligt.
Vi hade 40% seminarium på skolan i torsdags ocg skulle redovisa med de
vi hade hunnit. jag sten v'grade först men de var bara häften av klassen där.
9 elever och 4 lärare, så jag gjorde de ändå. Måste ju försöka börja någonstans
att lära sig att redovisa. Det gick väl ganska bra, är mest nöjd för att jag gjorde
de nog för att jag vart röd som en tomat som vanligt.
Sen vare bara att åka och belöna sig för att man var så modig att redovisa :-P


www.tessalisa.pixbox.se
Ja nu har man gått och skaffat sig en sådan också.
Bara att gå in och kika :-) Nog för att jag ha inte några speciellt nya
bilder om man ha fotat men de kommer väl snart. Har inte direkt
haft tid att fota något nyligen men det kommer!


Jobba, jobba jobba..

Jag tycker att jag gör då fan inget annat längre. Men det är skoj :-)
2 repotage till sen en till annons sen är jag klar om jag som sagt inte
tar på mig mer jobb som jag alltid gör. Egentligen ska jag lägga upp
annsonserna jag gjort här för och visa men jag ha inte blivit så nöjd
med vissa så det skiter jag i och göra.


I helgen blire nog bara lungt. Var ute för en stund sen med älsklingen och
skulle försöka sladda haha. det gick väl inte så himla bra, vill ha en bakhjuls
driven bil istället! Haha! Snart kommer väl tv spels-addicted-Gojj förbi också
ska låna några tv spel.

Nej nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer
Postat av: Gojj

hahahahahaha! spels - addicted - Gojj insåg senare att era spel inte fungerade på hennes ps2!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback