Värdelös
Hej, jag heter Therése och kan aldrig lägga mig i någon bra tid.
Jag ska upp eller ska vara på skolan 08:30 imorgon.. precis som
varje dag i veckan jag ska vara förutom då jag praktiserar.
Jag sitter alltid vaken tills den här tiden, är lika sömnlös. JAg ska
banne mig försöka att ta mig upp imorgon i god tid, som jag nu vet
att jag aldrig kommer att kunna göra. Kan inte forsätta håll på
såhär, snart förlorar man väl nå bidrag så man inte kan betala hyran.

Jag ha vart och jobbat idag. Chefen frågade om jag kunde fixa en grej
som skulle vara klart 09.00 imorgon, kunde inte säga nej så snäll och
arbetsnarkomanik (om de nu ens finns något sånt ord, theresiska) jag är
så ställde jag ju så klart upp. Jobbade till 00.00 sen vart det bara att åka
in till Umeå. Min lille mami vart inge nöjd att jag jobbade så sent, hon
tyckte jag skulle åka hem till stan men jag behöver pengarna sen äre
det ju så klart roligt.

Idag var det gubb dagen, fars dag. Hade tänkt fara förbi pappa men det vart
ju inte av eftersom jag var tvungen att jobba. Ringde och grattade honom.
Funderar att fara förbi imorgon med en tårta eftersom han verkade inte ha fått
någon uppvaktning alls. Nog för att jag inte har pengar till det men det är ju
bara en gång per år som det är gubb dagen!


Det här kommer bli en tuff vecka känns det som.
Har ganska så mcyket att göra... *suck*





Nedräkningen har börjat, hihi!.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback