knäpp
Idag har jag lyckats med ett par saker som kanske inte är så
bra när det gäller att vara ute på en praktikplats.

1. 09:30 så skulle jag vara på FRI reklambyrå för första dagen
på praktiken. Jag ah vart vaken hela natten för att jag skulle ställa
tillbaka dygnet så man somnar och kliver upp i någon normal tid.
09:00 märker jag att jag ska vara på praktikplatsen om en 30 min.
Skyndar mig att klä på mig och dona på och sen iväg.
Parkerade på Nannas, nää då ha man knappt nå pengar så man
kan stå där en hel dag, smällde in 28 kr i automaten och skynade
mig iväg. Kom in på kontoret men ingen Anja där. Satt där en stund
sen ringde jag henne.

- Hej, Anja det är Therése som skulle vara på praktik hos dig.
- Ja hej!
- Jag är här nu.
- Du är vart?
- På kontoret ditt.
- Nämen du skulle ju inte vara här förän imorgon, torsdag sa vi ju.

Skämmer ut sig det första man gör, smart. Känns ju verkligen bra
att fara dit imorgon nu. Haha!


2. Far till min andra praktikplats som jag ska vara på Onsdagar, Zoocenter
och fotar och donar på. Nog för att jag egentligen inte ha gjort något speciellt
idag men. Inte så konstigt att man känner sig trött om man ha vart vaken över
24 timmar så jag slockar på en stol inne i fika rummet. Härligt!

"Therése, du kan inte sova här. Det ser inte bra ut."


Nu ska jag dricka Redbull, spela Sims och tvätta sen fan ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback