Höst lov
Ja nu har ju lovet tagit slut. I helgen for man ut och festa som man
inte har gjort på jätte länge. Skoj var det då. Vi var på Jontes för och
drack, vet inte direkt om de va nå drag där haha. Det var sällskapet
gjorde det roligt :-) Sen drog vi vidare.

På lovet ha man inte gjort så mkt. Mest bara tagit det lungt.
Det kom ju ganska mkt snö på fredagen tror jag det var och folk
krockade hit och dit. Min morbror var en utav dom fast han hade
inet gjort något spel. Sen har vi stoplen Pelle som körde in i en
stople så att fra lyset flög fast det var inte hans fel heller. Haha!

Igår va man och köpte ny piercing. Kändes skit skumt att vara utan
haha, hel skum känsla. Gick från 2,0 mm till 1,4mm :-)


Löjligt säger jag bara. LÖJLIGT!


Sims 2 Castaway - Jag har fått sims feber! Ha suttit och spelat hur
mkt sims som helst. Cardan tycker jag är en kärring men det är
faktiskt roligt, så de så! haha! Ska väl jobba lite granna nu och så
sen ska man väl ägga lite mera sims.

Nej nu ska jag ta och beställa pizza tror jag, ska försöka
få med Sofie till och äta också hehe :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback