Design
Ja fy fan, nu får jag ta mig i kragen och försöka få ihop en bättre
design på bloggen. Den ser fan jävligt ut nu. Fast jag vet att det
kommer ta ungefär 3 veckor till innan jag ens gör något, jag har
som ganska mkt jobb på G nu. Mkt jobb med guiden.
Sen ha jag lovat en person att göra ett tryck till en tröja så jag måste
göra det innan jag gör något annat. Tror det blir två tuffa veckor med
massa jobb för arbetsnarkomanen Therése.

Städa bilen måste man fan också göra. *suck*

Nej nu känner jag att jag ha spelat för lite Sims, sen blir
det att se Superbad! yey!

PLUSMINUS
+ + + Har fått en skit bra praktikplats!
- Måste betala en försäkring till s-kameran på 700 kr.
+ & -
Mkt jobb. Inte mkt till tid annat, men det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback