6 veckor
Ja fy bubblan, nu har det gått 6 veckor sen jag tog hål i tungan.
Eller igår var det 6 veckor om man ska vara exakt. Nu får jag göra
allt som står på fy listan, fast jag har redan brytit mot allt redan
förutom att ha druckit alkohol då, de ha jag inte gjort på 6 veckor,
jag har lättare sagt inte druckit sen i somras.


Skjutsade Erika till Vännäs igår men det vart inte som hon hade
tänkt det för killen bakade ur. "Gubbjävel, nu kommer du och
kollar på lägenheten!
" hahah!
Det vart lite gläfs och film som vi fattade inte ett skit av, sen bar
det iväg till Bjurholm igen och snurrade runt och snackade en
massa bajs.


Nej, nu ska jag jobba. Hmm.. tror det har blivit en liten
arbetsnarkoman av mig nästan. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback