Sommarjobb?
Än så länge har man inte lyckats fixa något sommarjobb. Jävla skit!!
Har försökt söka jobb som hemsamarit, då skulle jag få jobba andra
perioden i juli månad alltså men då vill jag inte jobba för då är det allting
händer. Jag skulle ju få jobba kvällar/dagar på helgerna också så det var
ju ganska så jävla bajsigt. Har sökt på ålderdoms hemmet som vikare
också men där vare också fullt hela första perioden. På dagis har jag sökt
också, men där verkade dom inte ha råd att ha några vikare. Dom var tvungen
att tänka på ekonomin efter som bajs Bjurholm har ju inte nå mycket pengar.
Har ju planer inför i sommar jag och allt är i juli månad. Man vill ju fara till Åsele,
Stockholm, Sundsvall, Storsjöyran osv. Det är ju i juli månad som sommaren
är som bäst, varmt och många är lediga.
Aldrig i livet att jag jobbar för 32kr/timmen igen. ALDRIG! Man får nästan
2000 kronor då på två veckor och det gör jag INTE! Nej nej..

Lika bra och jobba i början av sommaren för då händer det lix ändå ingenting.
Men jag får försöka att söka vidare, hoppas och ber att jag hittar något jobb!
Det hade ju vart mycket lättare om man hade haft körkort känns det som, hade
nästan haft en lite större yta att söka på då. Men hoppas jag får körkortet nu iaf
på den uppkörning jag har beställt nu. *hoppas hoppas*

Vet ni av något sommar jobb kära blogg läsare så får ni gärna höra av er..  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback