Implanon
Det är hemska grejer idet. Igår så satt jag in en p-stav och jag trodde
bokstavligen att jag skulle avlida när jag fick se grejer barnmorskan
skulle använda. EN 30 cm lång grej med världens jävla kanyl.
Och jag som hatar nålar mer än allt nästan. När jag öppnade upp
förpackningen för och se hur grejer såg ut så höll jag på och dö.

image104

Nästan så man kändes svimmningarna komma fram utav att bara titta
på den hemska saken. Fick först bedövnings salva som jag skulle
ligga på i 1-2 timmar. Sen var hemska tiden inne.

"Vad ska jag gör om du skriker då?"

Haha! Inte kontsigt att jag blev som jag vart när jag har så kräsna
föräldrar. Pappa kunde då inte ens titta på grejen och mammas
min sa då mer än vad jag ville se när jag visade injektions grejer
för dem.

Men det gick då bra iaf, kändes nästan ingenting nrä hon satt in den.
När hon skulle ta ut kanylen så kändes det som när en mygga bet
en.. Eller 5 myggor typ. Haha!
Men när jag väl låg där så hade jag tänkt och skita i det, för dne där
grejer skrämdes mig riktigt rejält.
Nu behlver man inte byat en förän om 3 år. Sen ska man tydligen
inte bli lika grinig som av vanliga p-piller så det rä ju en lättnad.

Läste på aftonbladet att det var en tjej som ahde haft en p-stav
men den försvann i armen sen hittade dom inte åt den.
Men de så då banne mig inte hända mig iaf!

Länken ...


Nu har man sommarlov iaf. Eller fick som det redan i fredag som var
förra veckan. Nog för att det inte riktigt känns som dte ärsommarlov
än men. Det kommer väl kännas om ett tag, fy fan vad jag ska vila ut.
Är så skol trött så det är ju sjukt. Nästan så man sket i skolan
fullständigt ett tag där. Men gör jag de så går inte mina framtids
planer som dom ska och det ska bara inte bli drömmar av dem
utan det ska bli verklighet :-)

Imorgon ska jag fara och troka bajs på ålderdomshemmet.
Hoppas man inte får torka rumpa redan första dagen för då
dör jag ju. Men det ska nog gå bra ändå.
Ska vara är imorgon, torsdag, måndag och tisdag som
inskolnings dagar eller vad de nu heter.
Jag har inte fått något jobb men jag ska få hoppa in och jobba
om dte är någon som blir sjuk eller något. Det rä ju bättre än
ingenting. Så sjukanmäl er gärna i en hel månad! Haha!
Får ju iaf pengar för dom där inskloningsdagarna också.
82,90 kr timmen. Börjar 07.00 imorgon, jag lär vara död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback