Hopplösa barn lyckas också
  • Sommar lov
  • Sommar jobb x 2
  • Sommar pengar
  • Sommar känsla

Nu börjar det kännas som amn har sommarlov iaf. Känns som att man
äntligen kan slappna av ännu mer. Känner mig inte lika grinig och stressad
som förut iaf :-) Nu har jag t.o.m fått sommar jobb! JIPPIE! :-D Jag ska jobba åt
sjukhemmet på Solrosen. Fast det var period 2 iaf. Det var ju helt fullt föut
men då hade jag sån tur att dte var någon som hade hoppat av och då fick
jag de jobbet! Har vart på inskolningsdagar två dagar nu men jag har två kvar.
Så när ma har jobbat klart i sommar så kommer man att ha lite granna över
13.000 kronor att ah kul med :-) Nog för att jag ska spara hälften men hehe!

Har fått ett till jobb också, som jag är helt överlycklig över. Precis som en dröm
har gått i uppfyllelse hihi :-D Jag ska få designa artiklar åt företeget TryckT.
Artiklar och annonser! Känns förbannat bra kan jag lova! Nu har man fått in en
liten fot iaf i media världen :-D Har redan designat två stycken artiklar.
En för Heels nya skiva och om Daniel Lindström. Vet inte vad tidningen heter
men den kommer att komma ut i hela Västerbottenslän. Så om ni ser dom
artiklarna glo lite extra ;-) haha! Sen komemr det stå mitt namn där också.
Hihihihi.. Lite nöjd kanske!? :-D

"Se mamma, jag är inte helt jävla
hopplös. Jag lyckas faktiskt jag också!"


Han som håller i företeget TryckT tyckte jag
var så duktig så han ville att jag skulle börja jobba med dom. Nästan så man
måste skrika ut ett glädje skrik :-P Haha! Satans jävla nöjd må jag lova!
Måste tacka så mkt till min älskling att jag var så lat och inte ville designa
Daniel Lindströms artikel, annars hade jag aldrig fått jobbet haha.
Tack så mkt min lata underbara älskling! :-D



Igår vare flyg dags! Pappa kom till Bjurholm och skulle flyga åt någon
Kenta tror jag det var som fyllde år. Eller så kanske de var någon Tom.
Minna inte riktigt. Iaf så åkte min mamma flygplanet där som både jag
och pappa trodde att hon skulle sten vägra. Men efter några cider så var
hon där uppe i luften. Haha! :-D Min näst yngsta bror Jens flög också
men Robin ville inte, vet inte riktigt varför men. Han kanske ändrar sig
någon gång, då får man fara förvi papi och flyga :-)
Fick jävla stor lust och följa med också men det var så många som var
på kö så jag sket i det. Den här gången så skulle han starta och landa
på vattnet, det har jag aldrig gjort.
Men jag har ju fler chanser att åka det där så :-)

Senare på kvällen så vart jag och älsklingen chaffö. Fick skjutsa hem
mamma och några till. Sen vart det pappas tur där vi 03.30 tror jag det var.
Något less man var. Skulle tillbaka sen igen till Lillarmsjö och hämta fler
stycken efter man hade skjutsat hem pappa. Men han vart ganska så
trött på vägen hem. Haha!

image108
Så här ser en trött pilot ut som har blivit bjuden
på massa alkohol utav de han flög runt med.

Vid halv 04.30 var vi i Lillarmsjö igen. Vi skulle skjutsa hem några fler men
dom verkade ha dragit sig hem på något annat vis för det var då inte en
käft kvar där. Haha!

Nej, nu ska man bränna lite musik till min lilla Bitshi och göra klart mitt eget
lilla klistermärket till bilen :-) Sen ska man väl kanske fara och grilla lite
pinnbröd och grejer skulle jag tro :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback