Days
9 Juni

Rickard <3
8/9 - 2006

Det finns ett starkt band mellan dig och mig
som ingen någonsin skulle kunna riva
Men jag klarar mig inte utan dig vid min sida

Japp då vare vi uppe i 9 månader nu.
Man blir typ mer kär för varje månad
som går :-)

Han var så söt och for och köpte en prinsess tårta
som väldigt snabbt gick åt haha :-)



8 Juni


Om den var fredag eller lördag minns jag inte, eller jo dte var nog fredagen
så for jag, Cardan och Thomas L och grillade :-) Riktigt mumsigt vare!
Thomas satt då bara och fnissade åt mig när jag lindade in min korv med
pinnbröd. Sen provade han det själv och då vare inte så himla dumt ändå hehe!
Fick en riktigt fin bild på solnedgången där.. Synd att det var tagen med en mobil
men tänkte aldrig på och ta med mig en kamera.

image105

Blir nog och fota mycket i sommar skulle jag tro, bara man har en bättre kamera.
Min håller då inte ens batteriet nå länge. Mongo kamera.



Artikel

Gjorde en artikel åt Bjurholmsbladet idag också. Men vet inte om färgerna
vart riktigt som dom skulle. Min skärm är mongo så det blir typ en helt annan
nyans på den men det får jag väl ta och leva med då. Hade inte så himla lång
tid på mig och göra den så den vart bara snabb gjord och enkel.
Men den kommer ändå stå ut, inte direkt så att artiklarna ser ut sådär i
kommunens informations blad. Hoppas de som läser den gillar den iaf
och får folk att titta extra på den :-) Är ganska så nöjd med den iaf, men bara till 60 %

image107


En liten bit av artikeln. Gjorde det lite otydligt att läsa
eftersom Bjurholmd bladet har inte kommit ut än.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det var en svinsnygg bild den dära solnedgången, och artikeln var jättefin!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback