The movies
Go morgon go morgon! Ja, nu har jag nyss vaknat så tragisk
som man är. Får ju nästan ångest ju när man har sett hur fint
väder dte var idag och jag som ville sola! Är ju världens blekfis.
Har ju ibte kunnat solat något för det har vju vart världens piss
väder hela sommaren :-S

Igår var och och kollade på bio med älsklingen. Transformers
såg vi. Riktigt frän film måste jag säga att det var. Helt klart värd
att se på bio måste jag då säga :-)

Lite senare träffade vi Erika & Måke som hade vart och sett
Simpsons filmen. For ner på kajen och stod och snackade
med dom en stund.

När vi kom tillbaka till Bjurholm så såg vi Pelles bil var ute
och körde runt så vi körde efter dom och hade på helljuset
för att irritera dom men då råkade Cardan blinka med
helljuset och då svängde Pelle åt sidan och trodde att det
vat civila som kom, hahahahah! Det är fan andra gången
någon tror de. Vi körde ju efter Johan T en gång och jävlar
vilken fart det vart på honom, helvete vad han försökte köra
ifrån oss haha! Lika så Biffen... Riktigt skoj måste jag säga :-P



s500i - Och min mobil är så fiiiiiiiiiiin! Tror jag har gått och blivit
kär i min egen mobil, haha! Det är skit frän! På dagen så lyser
det grönt på sidor och på displayen, när det börjar sig på kvällen
så lyser den mer och mer blå. Sen kommer det massa nya olika
grejer hela tiden upp på bakgrunden beroende på vilken tid
på dygnet det är. Jaghar klart finaste mobilen haha :-D I lovet it!

Igår fick jag äntligen mitt minneskort till mobil på 1GB :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback