Summer trip
image110

En 150 mils lång resa har vi vart på från i söndags till i igår torsdag.
Vi har vart nere i Sundsvall och dalarna. Rättvik, Dalhalla, Mora, Orsa osv...
Kul har det då vart iaf, efter de kändes det då som att man hade gjort
något vettigt än att bara sitta hemma och dega på. Lite mer än 300 bilder
har man tagit också haha. Fick låna Rickars systers kamera eftersom min
bara är bajs. Mycket med tack där till Angelica! :-) Min den håller inte batteri
sen är det inget och fin fota med direkt.
Jag vill ha en Nikon D80 eller Canon 400D !!!! Hoppas man får en :-)
image111

Idag ska man vila ut idag för lördag blire Åsele nästa. Puh! Känns nästan
som man bara vill vara hemma men i Åsele brukara det alltid vara skoj.
Måste ju göra någonting den här sommaren iaf. Vill ju komma ihåg att man
har gjort något skoj. Egentligen skulle man ha åkt till Åsele redan på fredagen
men det känns som att man vill ha ett andrum någongång också.
Har ju bara ränt runt heeela veckan hehe. Så det blir Åsele på lördag istället.

image112
Samma dag som vi hade tänkt fara och fara och skjuta med Bosse, min farbror
alltså, så vart han magsjuk. Han hade ringt på morgonen till farmor och sagt att
det inte skulel bli av något :-( Då drog vi iväg till IKEA istället. Älsklingen verkade
riktigt drygad på mig där. jag skulle ju tydligen titta på allt. Och om man ska fara
och handla något enligt honom så handlar man det man ska ha och inget annat
då gåre fortare haha. Grynet var också på IKEA, så när vi hade gått genom halva
stället så gick vi tillbaka till början för jag tyckte de va synd att Grynet skulle
behöva gå själv. Då vart älsklingen riktigt drygad på mig. Haha!
Men som tur så vart han då på bättre humör sen :-)

image113


Jag har fått ihop några ganska schyssta bilder också som jag har fotat
när vi var på våran lilla semester söder över. Är ganska så nöjd med dem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback