Rising Son
"Can't you see me coming, Coming for You baby
Coming there to take you from the light
Can't you hear me calling, Calling for you baby
So you better take on to the night, I'm the rising son!"

/ Sturm Und Drang


I found it! Till slut hittade jag bra låten :-D Lyssnade på radio i torsdags då
jag skulle till pappa o den här låten spelades, men jag va inte så snabb
och fattade vad låten hette eller vem/vilka som hade gjort den. Haha!
Men jag hittade den till slut :-)

Ja nu har man ju sommar lov som sagt, dte är väl min ursäkt för att jag inte
har skrivit här nå mycket heller. Haha!. Vad har hänt till tills då på mitt lilla
sommar lov?

Ja jag har inget jobb för fitt kommunen här i Bjurholm är cp som vanligt, eller
ska bara få jobba strö dagar, blir förbannad ändå. De lovar mig ett jobb sen
tar dom tillbaka det. Nog sista gången jag jobbar åt dom. Jävla fittor!
Bjurholmsdagrana har ju varit, då gick man ut på krogen och tog sig ett par öl.
Riktigt jävla trevligt vare också. Bara gratis alkohol fick jag hela tiden haha.
Mycket snällt och trevligt folk har man i sin omgivning. :-)
Wheels har man också vart på, riktigt trevligt var det där också. Träffa massa
trevligt folk! Inte en tråkig stund :-) Tro jag åkte stans risigaste bil där också haha!

Min älskade söt bror Markus har ju fyllt hela 7 år också :-) Tiden går riktigt fort.
Han fick någon lego bil och en vatten matta eller vad man ska kalla det av mig.
Han o hans kompisar hade riktigt skoj på den igår haha :-D
Fick träffa min farfar som amn aldrig får tag på och Olga igår också. :-)
Olga o pappa kommer ju bar överens som vanligt haha *gnat gnat*

Har ju hjälpt min älskling o Ari med job också. Ca. 300 vinyler har jag pillat.
Fy fan! Ont i nacken, armen o pekfingret fick jag kan jag lova :-P Mkt pillande!
Trodde mitt psyke skulle gå i botten andra dagen där. Har inte vart med om
drygare jobb i hela mitt liv. Inget o leka med det där. Inte långt ifrån att man
skulle sätta sig o grina. Riktigt så drytg var det :-P Haha! Men jag klarade det.
Yeeeeaah! Tummen upp till Telees!

- Hur mycket är det som jag ska pilla då?
- Ja, ganska många...
- Jamen, hur MÅNGA ska pillas?
- Ja ungefär 300 st.



Idag har man vart på Vännäs marknaden, bra men dåligt.
Bra? Mycket stånd. mycke gerejer, mycke folk, fick gå med Grynet :-)
Dåligt? Reeeeeeeegn!
Var jävla sugen på och åka karusell där ett tag men dte vart inge av de haha.
Köpte mig nya fina garider till lägenheten, hihi! Sen en tröja och leggings :-)

Imorgon ska man jobba, det kändes riktigt drygt. Men det är ju pengar och
sen ska jag inte jobba så länge, 5 timmar. Söndag blire raka vägen till Sundsvall!
Sen dalarna och fota jävel. Och min älskling ska med. Det känns riktigt skoj :-)
Får fira 10 mån där nere med honom då :-D Snart ett år, tyckte vi ju nästan nyss träffades?
Älskade honey <3

image109


Nej, nu ska jag kanske fortsätta med presentkorten till ICA eller sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback