early in the morning
Här sitter jag klockan 07.00 på morgonen. Ja, vad gör jag egentligen vaken
nu kan man ju undra, är inte en tidigt morgon person direkt kan jag lova.
Sitter och försöker fördriva tiden, vaknde som 18:30 idag så.
Har vänt på dygnet på tok för mycket nu så jag sitter och försöker få ihop
en vettig design på min blogg också. Ska försöka vara vaken till 19.00 idag
iaf så man kan vakna i någon vettig tid.

Vad har jag gjort idag då? Ja jag sov till 18:30 som jag sa tidigare.
Älskling hade käkat palt till middag så de ville jag då absolut inte äta
eftersom palt är blä. Mamma hade också redan ätit som man kan ha
räknat ut så jag beställde ett skrovmål. Efter de var det bara och fara hem
och kolla om min beställning hade kommit hem och den hade den.
Jag och Grynet hade beställt färgande linser på nätet för 2 dagar sen.

image118image119

Efter man hade ätit så var det bara raka vägen till Vännäs hem till Grynet
som var alldeles uppspelt över att dom hade kommit. Jag beställde de
brunaste linserna dom hade. Ville ha bruna eftersom jag tycker alla som
har bruna ögon ser så snälla ut, haha. Själv har jag ju grön/bruna men
mest grön då. Grynets var grön/brå typ.Jag beundrar då verkligen dom som
har linser för jag hade då ett jävla helvete att få in den i ögat, blinkade ju
inte så lite heller men hehe. Det vart ganska så bra iaf förutom att jag inte
såg ett skit, eller det vart ganska så dimmigt. Har kanske syn fel eller
något eller så är det vara nå fel på mina. Grynet så då bra efter ett tag
men de gjorde inte jag.


Idag 13.00 så ska jag & Grynet in till Umeå och köpa min VACKRA nya
mobil. Sony Ericsson s500i. Hoppas dom har den svarta modellen för
den tycker då jag var snyggast. Sen ska man väl kika runt lite granna.
Nu ska jag försöka hålla mig vaken med Powerking och designen till
min nya blogg. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback