Barnspya, repig film & en död pippi
På lördag morgonen vaknade men 15.00, jag har ställt om dygnet.
Sen var det bara och klä på sig och sticka iväg till Vännäs.
Käkade middag och grejer hos Erika och Måke. Och lille Micke
var lika söt som vanligt även fast han bara satt och spydde upp all
mat hela tiden som han hade fått. Vi hyrde film och massa gläfs.
Vi hittadeen film tillslut som vi hyrde på Sega råttan men den funkade
ju väldigt "bra". Repig som tusan var den och hackade som fan.

Vi for och skulle byat film men då vare ju en yr turk där precis som
Mammne i Bjurholm och nästan lika tjurig. Men vi fick byta film tillslut.
Då vart de Shadow Hours, ganska yr och jag fattade som inte riktigt
vare va som skulle va så bra med den där filmen driekt.



Nu har tydligen Laura dött också. En hund skrämde skiten ur henne.
Hmpf! Barbro hade öppnat dörren till papegoj rummet sen gått in till
djurrummet som är alldeles brevid. Sen hörde hon att det var ett jävla
liv inne hos papegojorna, då ståre en fågelhund ovenför Laura och
morrar som fan och Laura är sten död. Idiot hund!
Han kunde tagot Gobban istället, ingen tyck lix ändå inte om honom.
Han är bara elak och bits, haha! Stackars Laura :-(



image116

Jag har hittat en telfon jag ska köpa! Tyckte den såg så fin ut :-)
En Sony Ericsson s500i, ska jag köpa! Ska väl fara in till Umeå på
onsdag, torsdag, eller fredag och köpa den, hihi!
Är ganska så less på min Sony Ericsson 750i. Ganska tucktad,
ganska så ful, ganska så dålig kamera :-P Då får väl min bror
Robin den sen när jag har köpt en ny.

Jag tror det blir en svart för den ser mycket fränare ut. Har som inte
riktigt bestämt mig än. Har lite svårt för det dära med och välja. Haha!



Igår kom lille mamihem från Vingåker. Och han sa inte att hon hade vart
på IKEA, jag som ville beställa hem en massa saker med henne :-(
Men hon ska ner igen så det är ju bara och beställa då :-)
Nu ska man väl klä på sig åså sen fara och käka gó mat hos Pelle,
Grillat! Vaknade som för en liten stund sen jag, haha. Måste fan ställa
tillbaka dygnet. Det här är ju ialla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback