Åsele marknaden 2007
Ja den blev inte alls som jag hade tänkt mig att den skulle bli.
Jag hade käkat dåligt på tre dagar sen ska man till Åsele. Jag har
kommit i dne sån där störd svacka igen, ibland kan jag äta hela tiden
spelar ingen roll hur mycket jag äter jag är fortfarande hungrig eller
så kan jag leva på ett mål hela dagen, middagen allltså.
Varmt, ingen mat i magen, börja dricka alkohol direkt när man kommer
dit. Trodde fan jag skulle svimma ett par ggr där, men jag klarade mig. Haha!
image114
På dagen gick det skit bra, riktigt trevligt. det var det på kvällen också men sen
vände det om. Ont i huvudet o all skit man akn få. Så jag gick o la mig i tältet en
stund o darck vatten sen var jag igång igen. var typ nykter hela lördagen nästan.
Men det gick lika bra de :-) Älsklingen gjorde verkligen min natt lite senare när
vi hade tänkt gå o lägga oss. Vi skulle gå o köpa varma chips för han ville ha de.
image115
Ja då tar han upp händer, gör så han ser ut som en älg och säger. "Muuuu!"
Han gjorde så mot kassörskan och hon fick hålla sig för skratt. Lika så en tjej
som vi mötte. Jag lovar att det mpåste gjort hennes natt cokså. Haha!
Fy fan vad vi garvade! Svårt och förklara men ehhe..
Dagen efter var inet så där jätte rolig, det spö reganade. Inne i tältet vare
alldeles vått. Orkade inte en packa ihop det utan vi slet bara ner det och
kastade in det i skuffen.



Nej, nu funderar ag på om jag ska göra en ny design på min blogg. Börjar bli less
på den här nu. Jag funderar på kringlande blommor, vitt, och moss grönt.
Jaah, det låter bra. Får ta och fixa det någon dag då jag orkar det. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback