tre, tio, fjorton, 18år
"18 år, det är ju något speciellt. Det är ju inte varje dag man fyller det!"

In my ass! Kan ju säga att de här ha nog vart den sämsta födelsedagen
jag någonsing har haft. Ingen som har ringt o sagt grattis eller nånting.
Det gör en mycket glad om det är någon som ringer och säger..
"Hej, grattis på födelsedagen. hur har dagen vart?..." osv osv.
Men icket, man känner sig ju aldrig bortglömd eller så.
Känner mig typ som jag ha fyllt 34 år eller något, ingen som vet att
man fyller år typ och ingen som orkar ringa o säga något.
..... Jag vill inte fylla år igen :-(

Det det som har vart bra då, for ju och käkade på kina resturang med
mamma i torsdags. Helvete vad gott det är alltså! Man får ju nästan käka
ihjäl sig! Haha! Såg allvarligt ut som jag var gravid efter jag hade käkat klart!
    Sen bardet iväg på Maxi och köpa frukt o grejer. Vi skulle ju käka fruktbord
hemma på fredagen. Det var också snuskigt gott! Det var jag, Robin, Jens,
mamma, Pelle & mormor :-) Sen var Pirro (katten) där o sprang runt för han ville
ha köttet som stod på bordet för att jag råkade bjuda honom på de lite innan :-P

Är riktigt riiiiktiiiigt ledsen för att jag inte har fått min systemkamera.
Den stod allra högst upp på min lista, något som jag verkligen ville ha.
Skulle vart hur glad som helst om jag bara fick den.. Me nej nej.. :-(

En stund senare så kom familjen Falk. Den minsta kusinen Albin var så
förtvivlad för han hade ju kört av vägen med lastbilen. Hans hemliga kompis
"blablabla.. päron" nånting (kommer inte ihåg namnet) hade ju tappat håret
också, han hade bara lite kvar uppe på huvudet..
Mamma: "Men hur tappade han håret då?"
Albin: "Han bara tappade det!"
Mamma: "Jamen hur tappade han det? Föll det bara av?"
Albin: "Han tappade det nä rjag körde av vägen med lastbilen.."

Hahhah! Han är så oerhört söt alltså! :-D

Fick ett jätte fint halsband örhängen av Älsklingen! Hihi!
De var ett silverhalsband med en ängel på.
Jag som alltid har vart för änglar! :-D

Sen så fick jag en present av Älsklingens mamma också.
Hon kom in och gav mig paketet och när jag skulle öppna
det började båda på att skratta. När jag öppnade paketet
så var det ett par tofflor i dun, dom är så oerhört sköna :-D
Dom började skratta för att Cardan tyckte dom var så fula
men dom är sköna, så de så! Haha!
Hon köpte dom för jag brukar spring runt i tjock sockar för
att jag är så frusen om fötterna haha :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback