Myndig
Hipp hipp hura, grattis och allt var det nu är!

18 år? Jadet känns nästan konstigt men inge speciellt ändå! Haha!
har inte fått någon födelsedag present än men det får jag på Fredag
när jag kommer hem till Bjurholm igen.. :-)
Hade fått en massa grattis sms när jag vaknade i morse, hihi  :-)
Snart så ska det käkas marängswisch med Gojj.. :-D

Igår så for man till Umeå runt 00.30 och skulle fara och käka på Max
med Gojj o Johan, dom var hungrig. Hade nyss käkat jag men inte
säger jag nej till mat inte. Nog för att jag bara köpte en smoothie men :-P
Skit go var den, men den såg inge mysig ut men.
Den smakade barnmat! hahah!

Grattis till min älskade bror Robin också som fyller
år samma dag som jag hehe :-) Nu klockan 14.00
ungeför fär 18 år sen så föddes jag haha :-P
Var en riktig fet paddare också..
Tro jag vägde hela 4,5 kilo haha :-P Fatie! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback