"Låt bli, det tar bara på krafterna"
Sitter på skolan just nu och försöker få ihop min tidning
och det går väl si sådär. Håller på med en del nu som nääästan
är klar. Umeå Höstljus! Sen lite grann med rondell hundarna.
Ville ju ta egna bilder på rondell hundarna, inte ta några från internet
men det är inte så himla lätt när alla rondell hundar försvinner.
Det är tydligen någon som finner ro i och ta dom från rondellerna.
Det fanns ju ungefär fem stycken i Vännäs men nu är då alla borta.
Ska inte nämna något namn om vem som är och rövar bort dom men!

På måndag blir man hela 18 år! haha. Det känns hel skumt, förut så
längtade man som fan till och bli de nu känns de då inte ens speciellt.
Längtar bara efter en bit tårta.. Och min kamera så klart som jag önskat!
En Nikon D50 eller D70s :-D Riktigt skojj!
Eller dte känns väl bra att man får fara och köpa snus själv för då slipper
jag fråga någon annan till och göra det haha..

Det kommer bli Gojj som kommer att fira min födelsedag med
mig, eftersom jag är i Umeå då och inte i Bjurholm.
Då ska vi ner på stan och käka tårta åså! Hihi! :-D

Börjar på att längta hem nu, älsklingen sa att om jag va
snäll så skulle han ladda ner Tomb Raider Legend!
Är en liten Tomb Raider nörd jag.. Haha!
Jag har vart snäll heeeeela veckan :-D Nästan då! Haha!
Blir att fara till skolan på morgonen och försöka göra ett prov
sen så ska man väl hem vid 13.00 tiden :-)


Läste ut en av de bästa böckerna jag läst igår.
Pojken som överlevde av Dave Pelzer. Är det någon jag vill träffa så är det han!
... och Bob Marley då haha! Där kan man snacka om en människa som har
oerhört stor vilja till att överlva. Ojoj!
Pojken som kallades Det, klart en helt värd bok att läsa!

Det som inte dödar dig, gör dig starkare.

/ Dave Pelzer



Ison o Fille feat. Aleks - Vad gör du med ditt liv?
Vad gör du me ditt liv?
Gör du det bästa som du kan?
Vad gör du me din tid?
Du vet solen tittar fram ibland
Vad gör du med ditt liv?

Du gör mig så besviken, även om jag vill prata med
dig så går det inte. Du går inte att kominucera med!
Du gör mig arg, så oerhört arg att du får mig att gråta.
Det gör ont att du är den du är.
Jag vill bara inte ha med dig att göra..



Mamma <3 - Hon som ger luft under mina vingar.
Min sol, min klippa.

Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback