yeeess! nooooo!!
Film helgerna!
The Hot Chick, Gremlins, Hard Candy, Rat Race, Return Of The Killer
Tomatoes
är filmerna vi sett och Dark ride, Employee Of The Month

som vi inte orkade kolla på helt, slutade typ kolla efter halva filmen. :-P

Tummen upp:
  Gremlins
  The Hot Chick
  Return Of The Killer Tomatoes

Tummen ner:
  HARD CANDY!
87356-93
... Ruskigt besviken över den filmen!
 Var ju och kollade på kiosken efter en bra
film, och den där filmen hade fått skit bra betyg.
När man väl sätter sig och tittar på filmen är den
ju helt värdelös. Bläääääää!
Lurade någon annan och se den för jag sa att
den var skiiiit bra! ... Han vart inte så himla nöjd
på mig direkt. Haha! :-P
"Vi satt och höll om varandras nötter hela natten"



Mamma ringde mig här om dagen och sa att hon skulle lämna mig
i hemska kalla Sverige och hon skulle till Thailand :-(
Meeeeeen, jag kan faktiskt följa med Gojj till Thailand för hon ska ju
dit då över jul! Får se hurdet blir framöver, men de skulle inte vara fy
skam o få fara dit och slippa det kalla/mörka/hemska vädret :-)



allahjärtansdag!

Jag och älsklingen fick som ha en egen liten egen alla hjärtans dag på
torsdagen eftersom ag var i Umeå på onsdagen. Jag fick góóóóó chokladen
och en rosa söt nalle som hade ett silverhalsband runt sig med ett hänge
som var ett hjärta. Jag tyckte de var skit gulligt! Hihi!

Annars så tillbringade jag den egentliga alla hjärtans dagen
med Gojj... och Johan! Vi for och käkade på great eastern, vi
skulle egetligen bara gå och fika men Gojj vart så hungrig så
då for vi och käkade på kina istället. Inte säger jag nej till gó mat inte!

Seeen for vi och köpte en bakelse, eller nja några stycken.
Gojj köpte2 st, jag 3 st och Johan, ja han vara bara nyttig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback