host host
Lördag:



Då vart det för fest hemma hos Anna. Jag, Gojj, Johan, Cardan, Anna & Robert!
Sen så bar det ivåg till Suannanå skolan. Mattias hade som fest där.
18 års fest.. :-) Det var väl ganska så skojj där faktiskt.



Det var halkigt som fan där inne, blött som fan. Alla bara for och
snubblade runt över allt. Vissa slog i glovet riktigt rejält, tur så var
jag inte en av dom iaf! Haha! De vart då bråk där som fannån blödde
där, någon annan fick en smäll, vältes bord o de va då allt.





- Fan vad ont jag har i axeln! Fast det är ju inte värre än när
man var mindare och var ute och spö, dagen efter hade man ju
ont i hela kroppen...
- Ja man sprang ju in i träd och grejer!

Kanske bara jag som tyckte det var så förbannat roligt sagt?  :-P



Söndag:
BINGO LOTTO!... Japp jag fick Cardan att spela Bingo Lotto
med mig då! Haha! Gojj ville icket vara med, tråkis :-P
Fast vi vann inget! Haha!.. Bajsingen!

Sjuk ha man gått och blivit också. Hosta, ont i halsen och snuva.
Inte direkt det man längtar efter men.. Får hoppas man blir frisk
någon gång iaf!

Nej nu ska jag försöka jobba vidare med tidningen så jag
får den klar någon gång... Dryyygt! Måste ju sitta och jobba med
det här för jag har inget internet hemma så det är ju surt :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback