"det är bara och slå till tjejer!"
Va och mingla runt på Mercedes är ju inte fel och det är de jag och Gojj
har gjort idag. Fin jeepen som jag va så förälskad i hade blivit såld! NO!
Andra gången vi är där och yrar på. Killen som jobbar där borde snart börja
känna igen oss om han inte redan gör de haha :-P

Gojj är inte bra för mig alltså, haha. Igår beslöt vi oss för att fara och köpa godis
på Statoil så vi gick dit sen när vi var där så kom Gojj på att bussen skulle ju
snart komma som går ner till Vasaplan så vi sprang till bussen och for på
Hemma kväll och köpe godi för ungefär 100kr. Gojj köpte en fet mega burk med
lös viktsgodis haha..

Tezz: "Du är fan inte bra för mig, du får mig bara att köpa en massa godis!"
Gojj: "Dudå, du får mig ju att köpa en massa mat!"

Ja det är inte lätt ibland haha... :-P



 Vill inte att det ska vara såhär, vill att det ska va som förut.
Man känner sig ju aldrig kass just nu..
Du vägrar ju tro mig också, dig som jag vill ha mest förståelse ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback