Är kriget över nu? Är vapnen nerlagda?
Får hoppas de, annars finns det nog kanske ingen mer ork
till en lång tid fram över...


I onsdags så vart de att fara och se bio med Gojj och Johan.
Vi skulle se Parfymen - En berättelse om en mördare.
Den var ganska bra, mycket bättre än jag hade väntat mig att den var.
Bjöd som Gojj på bio cokså fetersom hon snart fyller år.
Hon fyller ju år på Torsdag :-) Då blir hon hela 18 år. KALAS! Haha!
Hade som fått två biljetter också i födelsedags present men som
gick ut den 31/1.. Men jag hann ju gå på bio iaf!

Mitt i filmen så viskade Gojj något åt mig, hon skulle ha mig till att
skrika pubis i hela bio salongen, haha! trodde hon sa pubid men
hon sa bu. Aja, nästan likadant :-P Johan blev så störd på oss för vi
satt och pratade så mycket. de va tydligen folksom ahde suttit och tittat
på oss för vi pratade så mycket! Haha! Någån måste ju prata mycket :-P
    Sen mitt i allt så vart det något förbannat irriterad som lät.
det böjade pipa, och vi kund einte komma på vart dekom ifrån.
Satt och vred och vände på oss som fan. Dom bakom trodde de var
något fel på oss typ. Haha! Aja!

Ikväll så ha man spelat monopol med Gojj & Cardan.
1:a Gojj
2:a Tezz (JAAAAG)
3:a Cardan

Jag fet förlorade mot Gojj, jag satsade ju och köpa alla gator jag gick
på direkt och de var ju inte direkt lyckat haha!
    Sen vart det Scrabble, det förlorade jag ju i också mot Gojj, är inte
direkt supder duper duktig på ord och sånt men det är kul och spela ändå!


Måste försöka jobba som tusan i helgen cokså, ska ju ha min tidning klart
innan torsdag nu. Jag gör som en tidning om Umeå konst. Har nästan inte
kommit på riktigt vad jag ska ha för framsida. Det måste ha med Umeå och
göra och konst. Något förslag någon?
Måste försöka göra så mycket som jag kan i helgen också eftersom jag inte
Har Illustrator själv på datan eller internet, så det är ju ganska så surt :-/

21:00 i torsdags så fick man reda på
att ett litet mirakel kom till världen.. :-)


Nej, nu ska man nog försöka sova så man kan övningsköra något imorgon.
Måste fara och fota fyllehunden i Vännäs imorgon också till min tidning. Haha!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback