x-mas
Julafton tillbringade jag med min honeys familj. Det var trevligt!
Men de kändes ganska pinsamt och vara här ändå för att jag hade
ingen annan stans att vara på för mamma är som i Thailand och
Barbro, min låtsas mamma, fick magsjuka så dit var de ingen idé
heller att fara till. Fick två st fin fina julklappar av Honeys familg :-)


Andra sidan jordklotet

Pratade med mamma för någon dag sen då hade den lyx tanten åkt
fall skärm bakom en motorbåt den korven, de vill jag så förbannat
mkt göra jag också. Men förvånad är jag att hon hade åkt de.
Dagen efter så skulle de fara och åka på en elefant, undra vad min
moster tyckte om de hahah!


*poff* Borta!

Nu när mamma är borta så måste jag ta hand om huset medans hon
är borta och de ha ju gått bra tills 2-3 dagar tillbaka. Nu är katt jäveln
borta och vill inte komma hem! AH! Jag ha åkt hem varje dag för att
släppa ut honom och in, ge honom mat osv. Och nu vill han inte ens
komma hem. Är han borta tills mamma kommer är hem jag död.
Bara att hålla tummarna och hoppas på att han kommer hem då.



image225

Jag och honey såg Saw 4 igår, Gojj sa att den var värdelös men de tyckte
jag då inte. Ingen av Saw filmerna är ju dåliga. Första filmen är ju alltid så
klart bäst och trean var bara ren tortyr. Usch! Men fyran är värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback