Mellandags rea
Finns det nå värre dagar egentligen? Folk är som tokiga, alla kommer in och ska
handla. Folk springe rin i varandra, har ingen pejl på vart dom går, man vill bara
allmänt stressad och irriterad utav dom. Ska man köpa något eller prova så får
man stå i kö i min en 15 minuter.
Jag och Gojj drog in till mellandags rea redan första dagen. Bengt-Olov, Gojjs
låtsaspappa skulle följa med oss in också för han skulle på travet. Han verkade
inte så himla nöjd att jag skulle köra honom in till stan, han är tydligen åk rädd.

- Det spelar typ ingen roll för Therése om de är sommar eller
vinter, hon kör 130km/h ändå.
- *
Suck*


Det hade snöat den morgonen nör vi skulle åka s de gick då inte att köra nå
fort in. Det var spårigt sen såg man inte riktigt vart man skulle hålla sig på
vägen, men de gick bra och Bengt-Olov överlevde.

När vi kom in till Umeå så var det knappt att man orkade titta på något där pga
allt folk. Även fast de var inte så jätte mkt folk där första dagen. Jag köpte då
knappt något, förväntade mig att jag skulle hitta hur mkt som helst.
Jag åkte in dagen efter också på torsdagen men älsklingen för då skulle jag
klippa mig, och nöjd vart jag även fast jag inte gjorde nå mycket. Toppade håret
och klippte till luggen, nog för att jag inte brukar göra några stora förändringar.
Köpte nyårs kläder till mig själv och hjälpte älsklingen att hitta något.

När vi kom tillbaka till Bjurholm så hjälpte älsklingens mamma mig att färga
håret. Det vart jätte fin brun färg förutom uppe på huvudet där färgen hade växt
ut så är det ljusare. Det såg först ut som att jag hade bråkat med en morot men
ska fara och köpa mer färg imorgon så de ser bättre ut.


Nu ska jag gläfsa i mig något gott, kanske borde baka kladdmuffins
eller kladdkaka? Hmm.. Sen blir det nog att nörda Tomb Raider på PS2!
Jag är en stolt tönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback