Lilla julafton
Eller lilla, det blir ju nästan som min riktiga för jag lär inte få några fler
julklappar nu iaf. Lilla julafton var hos mamma, hon far ju till Thailand
imorgon eller dte blri ju idag på eftermiddagen. Lyx tant!
Många trevlig julklappar, en av dom jag vart riktigt glad över var den här:

image218

Det blir otroligt fina bilder! Mkt schyssatare ljus, jag är fan kär i den!
Tack Barbro, Pappa, Farmor, Farfar, Bosse och Malin!
Nu vill jag ut och fota! Bara om det kunde snöa någon gång här så
man kan ta sig lite fina bilder. Har fatiskt längtat till det här lovet så
man kan ta sig ut och fota lite granna.

Fick höra igår att det var några som tyckte jag tog fina bilder, det
var riktigt roligt och höra att man är duktigt. Tack :-)

Jag lekte faktiskt lite med den idag och försökte ta en bild.

image219




Robin, som finns på bild här också med makaron paketet, fick en julklapp av
mig idag som jag vart riktigt nöjd över. Har jobbat med den förra veckan och nu
i veckan. Riktigt drygt!

image222

Tröjan är egentligen fel gjord. Älsklingen tryckte fel. Trycket som är bak ska
egentligen vara fram, så då var jag tvungen att komma på något att göra på
framsidan så det skulle se bra ut så nu rä jag nästan glad att han gjorde fel, som
jag absolut inte vart först. Den vart mycket mycket snyggare med texten där
fram, tyckte de var snyggast!


GOD JUL!


Citat från dopet

"Är båda killarna gudmammor?"






Kommentarer
Postat av: Gojj

Vilket fint foto de där med hjärtat :D
Faaan sluta lägga upp sånna där smarta kommentarer jag säger!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback